Rekonstrukce restaurace probíhala od 4. března. Během ní bylo v prostorách restaurace vyměněno úplně vše. ,,Vyměněna byla podlaha, obklady na stěnách, celá restaurace je v nových barvách sladěna do přírodních materiálů, cihel a světlého dřeva. Nový je i nábytek a jeho rozmístění včetně nových příček v provozu“ říká Kateřina. Restaurace se tak dočkala nového vzhledu, jak ho můžeme znát z jiných restaurací řetězce KFC. Novinkou je i prosklený výhled do kuchyně, tzv. otevřená kuchyň, a obnovení se teď na jaře dočkala i zahrádka.
Samotné rekonstrukci předcházel lednový meeting, kdy vedoucí dostala již hotový nákres nové restaurace. „Bylo skvělé, že na meetingu jsme mohli do nákresu mluvit a s kolegy z konstrukčního oddělení a designéry konzultovat návrhy, aby restaurace co nejvíce vyhovovala běžnému provozu,” chválí si Kateřina. Rekonstrukci doprovázely i dlouhé přípravy: „Měsíc předem jsme museli začít postupně vyklízet nepotřebné věci, aby toho v den zahájení rekonstrukce bylo co nejméně. Věci a zásoby se převážely na jiné prodejny a mnozí z našich zaměstnanců mají plné garáže krabic od KFC, včetně mě“. (smích)
Samotná rekonstrukce měla svůj pevně daný harmonogram. Vše bylo naplánováno s přesností a nic se nesmělo opozdit, proto bylo taky nutné do restaurace pravidelně dojíždět a na rekonstrukci dohlížet. „Během rekonstrukce je naplánováno několik kontrolních dnů, na které dojíždím spolu se svojí asistentkou a ještě jedním kolegou z centrály. Společně dohlížíme na to, aby rekonstrukce postupovala podle plánů. Zároveň můžeme vyřešit spoustu úprav a změn hned za pochodu,“ vysvětluje Kateřina.
Rekonstrukce se netýkala pouze prostoru pro zákazníky, ale i zázemí pro zaměstnance a kuchyně. Hlavně zrekonstruované zázemí pro zaměstnance neboli „stafárnu“ a šatny si manažerka pochvaluje: „Prostor pro zaměstnance je malý, my jsme se mohli domluvit s truhlářem na nábytku na míru, tak aby měl každý zaměstnanec svou skříňku a svůj prostor. Skvělé je, že po rekonstrukci bude staffárna uzavřena a oddělena od provozu. Zaměstnanci budou mít klid, kde se budou moci zavřít a na chvíli si odpočinout. Doteď stafárna nebyla oddělena a zaměstnanci byli i v rámci své pauzy neustále rušeni ruchem a provozem restaurace.”
Kromě nového interiéru restaurace čeká zákazníky ještě jedna novinka. Nově budou nainstalovány 4 samoobslužné kiosky, kde si hosté budou moci objednat bez zbytečného čekání ve frontě. Novinkou bude i nový systém objednávek: „Na naše zákazníky čeká nový systém objednávek, tzv. order pick up. Zákazník již nebude objednávat a vyřizovat objednávku u jedné pokladny. Nejprve si u jedné pokladny objedná a následně mu bude jeho objednávka připravena k vyzvednutí u pokladny druhé”. Dále je opět obnovována služba KFC rozvoz v regionum, nově rozšířená o celou Uhříněves a Kolovraty.